meditatie de grup

Pentru un management de succes

  • Practică o conducere holistică, empatică, atentă la nevoile angajaților,
  • Practică un management care să funcționeze în acord cu legile ezoterice și legile divine,
  • Pune în acord viața profesională cu cea personală,
  • Stabilește relații compatibile atât cu proprii angajați, cât și cu clienții,
  • Obține cele mai bune performanțe de la oamenii cu care lucrează,
  • Lucrează cu cele mai bune echipe,
  • Creează un business armonios și eficient,
  • Îndepărtează factorii perturbatori și crează o imagine pozitivă a business-ului sau  a organizației,
  • Creează o cultură bazată pe etică și umanism,
  • Modelează o afacere conectată la spiritualitate ,
  • Acordă locul cuvenit programelor de relaxare și meditație pentru angajați, pentru sănătate mentală și fizică.

 

20 DE SFATURI PENTRU LIDERI

  1. Identifică necesitățile angajaților tăi!
  2. Alege persoana potrivită la locul potrivit!
  3. Creează un mediu de muncă confortabil!
  4. Monitorizează imaginea pe care o ai în rândul angajaților tăi!
  5. Comunicare, comunicare, comunicare!
  6. Comunicarea asertivă este comunicarea care ne permite să oferim și să primim în schimb ceea ce avem nevoie.
  7. Pacea interioară se obține printr-o bună relaționare cu ceilalți.
  8. Creați o cultură a organizației care să recunoască meritele și să sărbătorească realizările!
  9. Cultivați spiritualitatea!
  10. Împărtășiți cu cei din echipă bucuriile vieții!
  11. Spiritualitatea vă ajută să construiți relații armonioase și să faceți față stresului.
  12. Reflectați asupra faptului că un loc de muncă mai uman este mai creativ și mai productiv!
  13. Prin practicile spirituale cultivate personal și în companie, deveniți mai prezenți și vă puteți conștientiza alegerile și viziunea.
  14. Conștientizarea conștiinței declanșează acea tezire spirituală care vă face să vă adaptați comportamentul pentru scopul și misiunea dvs în viață.
  15. Trezirea spirituală vă permite să vă alegeți strategii de business sau organizaționale care transcend limitările și nivelele joase de conștiință .
  16. Luați decizii bazate pe consens -puneți accent pe ceea ce vă unește și nu pe diferențe!
  17. Depășiți paradigma conflictului și înscrieți-vă în paradigma dialogului și a rezolvării conflictelor!
  18. Cultivați conceptul de învățare continuă, atât pentru angajați, cât și pentru organizația, în sine!
  19. Explicați angajaților modelul schimbării și rolul pe care fiecare îl are în procesul de transformare!
  20. Nu uitați, schimbarea înseamnă noi oportunități!

meditatie de grup

MEDITAȚIILE ÎN GRUP sau LA LOCUL DE MUNCĂ

  • Elimină blocajele și negativitatea,
  • Transformă viața,
  • Vindecă sufletul,
  • Ajută la transformarea soluțiilor spirituale în plan material,
  • Creează inspirația pentru a realiza inițitive, planuri și strategii prin cooperare și armonie,
  • Cultivă încrederea de sine, echilibrul și te conectează la energiile divine.

Daca doriti sa stiti mai multe, urmati cursurile pe care vi le propune Maryam Haines PHD.